REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
Z tego dokumentu dowiesz się, jakie zasady obowiązują w moim Sklepie internetowym. W szczególności dowiesz się jak korzysta
ze Sklepu internetowego, kiedy zawieramy Umowę i jakie są moje i Twoje obowiązki z tym związane. Dalej nazywamy go Regulaminem. Regulamin jest jednocześnie regulaminem sprzedaży oraz regulaminem usług elektronicznych.
Pojęcia, które mają specjalne znaczenie, wyjaśniam w tekście Regulaminu oraz w Słowniczku. Wyróżniam je Dużą Literą. Słowniczek znajdziesz na końcu Regulaminu.
MÓJ SKLEP INTERNETOWY
-
Moje dane jako przedsiębiorcy i właściciela tego Sklepu internetowego znajdziesz poniżej:
firma Klaudia Olas
adres ul. Dolna 43a/12 97-500 Radomsko
nip 7722318407
Kontakt
W sprawach związanych ze Sklepem internetowym kontaktuj się ze mną:
telefoniczne w godzinach 08:00 – 16:00 lub
mejlowo kontakt@klaudiaolas.pl
-
Z asortymentem Sklepu internetowego zapoznasz się bez Konta.
-
Jeśli kupujesz Usługę:
-
załóż Konto w moim Sklepie internetowym lub
-
nie zakładaj Konta, ale w Formularzu Zamówienia podaj dane, których potrzebuję do jego realizacji.
-
Zasady dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych, również w związku z tym, że pozyskuję od Ciebie dane osobowe przez moje profile firmowe znajdziesz w Polityce Prywatności.
-
Oświadczam, że wszystkie opinie o Usługach w moim Sklepie internetowym oraz na moich profilach firmowych są opiniami moich Klientów, którzy kupili Usługę.
KONTO
-
Konto w Sklepie . Na Koncie będę przechowywać Twoje dane jako klienta Sklepu internetowego oraz historię Twoich Zamówień.
-
Konto założysz w następujący sposób:
-
Wypełnij Formularz Rejestracji. Podaj swoje dane: imię i nazwisko, adres zamieszkania, adres mejlowy i kraj.
-
Ustal hasło.
-
Następnie otrzymasz mejla, w którym znajdziesz dalsze instrukcje.
-
Do konta logujesz się przy użyciu adresu mejlowego oraz hasła.
-
Konto możesz usunąć w każdej chwili. Wyślij do mnie mejla z taką prośbą.
Nie:
-
musisz podawać przyczyny,
-
poniesiesz za to żadnych opłat.
ZAMÓWIENIE
-
Jeśli chcesz kupić Usługę w moim Sklepie internetowym, złóż Zamówienie.
-
Jeśli wybierzesz opcję:
-
z Kontem, zaloguj się na nie. Użyj do tego adresu mejlowego oraz hasła. Następnie wypełnij Formularz Zamówienia i zaakceptuj Regulamin Sklepu internetowego.
-
bez Konta, wypełnij Formularz Zamówienia, tj. podaj dane, których potrzebuję do realizacji Twojego Zamówienia bez Konta. Są to: imię i nazwisko, adres zamieszkania, adres mejlowy, kraj, dane do faktury.
-
Jeśli Zaakceptuj Regulamin Sklepu internetowego. Potwierdź Zamówienie. Zrobisz to, jeśli klikniesz w link, który otrzymasz ode mnie na mejla.
-
W momencie, gdy akceptujesz Regulamin, zawieramy Umowę. Jest to umowa, którą zawieramy:
-
na odległość,
-
w języku polskim.
-
Ceny Usług podane są w polskich złotych i są cenami brutto.
-
Zastrzegam sobie prawo do zmiany cen Usług w Sklepie internetowym. Jednak zmiany te nie mają wpływu na wartość Zamówienia przed datą tej zmiany.
-
Za Zamówienie zapłać:
-
gotówką,
-
przelewem bankowym. Dane do przelewu znajdziesz w mejlu, który otrzymasz po tym jak złożysz Zamówienie.
-
-
Jeśli wybierzesz przelew bankowy, zapłać za Zamówienie w ciągu 24h od Zamówienia.
-
Jeśli organizuję promocje, ich warunki każdorazowo określam w regulaminach promocji, a następnie publikuję w Sklepie internetowym. Co do zasady promocje nie łączą się, chyba że tak ustalę w regulaminie promocji.
-
Nie dostosowuję cen w oparciu o zautomatyzowane podejmowanie decyzji.
-
Wyrażasz zgodę na faktury w formie elektronicznej. Prześlę je na adres mejlowy, który podasz przy składaniu Zamówienia.
NIEZGODNOŚĆ USŁUGI Z UMOWĄ. REKLAMACJA
-
W tej sekcji dowiesz się, jakie są granice mojej odpowiedzialności i co możesz zrobić, jeśli Usługa jest niezgodna z Umową.
-
Ponoszę odpowiedzialność za niezgodność Usługi z Umową.
-
Jeśli Usługa jest niezgodna z Umową, zareklamuj ją. Musimy przy tym z sobą współpracować.
-
Jeśli Usługa jest niezgodna z Umową, możesz ode mnie żądać:
-
doprowadzenia Usługi do zgodności z Umową lub
-
obniżenia ceny Usługi.
-
Możesz też odstąpić od Umowy. Nie możesz odstąpić od Umowy z powodu niezgodności z Umową, jeśli niezgodność jest nieistotna.
-
Moja odpowiedzialność za to, że Usługa jest niezgodna z Umową trwa 2 lata od dnia, w którym zawrzemy Umowę.
-
Reklamację zgłoś mejlem lub listem poleconym. Dane adresowe znajdziesz w pkt. 1 tego Regulaminu.
-
Wzór reklamacji znajdziesz na końcu Regulaminu.
-
Odpowiem na Twoją reklamację niezwłocznie, ale mam na to 14 dni od dnia, który następuje po dniu, w którym ją prześlesz.
ODSTĄPIENIE OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ
-
W tej sekcji wyjaśniam czym jest prawo odstąpienia od Umowy zawartej na odległość i jak możesz je zrealizować.
-
Jeśli w moim Sklepie internetowym kupisz Usługę, od tej Umowy możesz odstąpić. Nie musisz podawać powodu. Masz na to 14 dni od Zamówienia.
-
Jeśli chcesz odstąpić od Umowy, wyślij do mnie oświadczenie. Zrób to mejlem lub za pośrednictwem poczty. Dane do kontaktu znajdziesz w pkt. 1.
-
Wzór odstąpienia od Umowy znajdziesz na końcu tego Regulaminu. Potwierdzenie tego, że doszło do mnie Twoje oświadczenie o odstąpieniu od Umowy, wyślę Ci niezwłocznie. Użyję do tego adresu mejlowego, który wskażesz w Zamówieniu.
-
Jeśli odstąpisz od Umowy, prawo traktuje tę Umowę tak, jakby nigdy nie istniała. Oznacza to, że muszę zwrócić Ci pieniądze. Mam na to 14 dni od dnia, w którym otrzymam Twoje oświadczenie.
POSTANOWIENIA RÓŻNE
-
Funkcjonalność mojego Sklepu internetowego oparta jest na elektronicznych usługach Sklepu. Są to:
-
Katalog Usług, dzięki której możesz przeglądać ofertę mojego Sklepu Internetowego,
-
Formularz kontaktowy, dzięki której możesz skontaktować się ze mną w sprawach Sklepu internetowego,
-
Formularz Zamówienia, dzięki której złożysz Zamówienie na Usługę,
-
Konto, dzięki której możesz założysz konto w moim Sklepie internetowym. Na Koncie będę przechowywać Twoje dane jako Klienta oraz historię Twoich Zamówień,
Dalej nazywamy je Elektronicznymi usługami Sklepu.
-
Z Elektronicznych usług Sklepu korzystasz bezpłatnieć
-
Elektroniczne usługi Sklepu świadczę przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Nie wykluczam jednak możliwości czasowego zawieszenia dostępności lub pełnej funkcjonalności stron internetowych, w szczególności, gdy prowadzę prace techniczne.
-
Nie odpowiadam za zakłócenia w funkcjonowaniu Sklepu:
-
które powstaną w wyniku siły wyższej lub niezgodnego z prawem działania osób trzecich lub
-
jeśli Twoje urządzenie końcowe nie spełnia wymagań technicznych. Patrz pkt 41. Regulaminu.
-
Elektroniczne usługi Sklepu zareklamujesz mejlem na dane kontaktowe podane w pkt. 1. Regulaminu. W Reklamacji podaj swoje imię i nazwisko, adres do kontaktu oraz rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości. Na Twoją reklamację odpowiem w ciągu 14 dni.
WYMAGANIA TECHNICZNE
-
Sklep internetowy działa prawidłowo, jeśli:
-
Twoje urządzenie końcowe ma dostęp do sieci internetowej,
-
zainstalujesz przeglądarkę internetową,
-
masz aktywne konto mejlowe,
-
zainstalujesz FlashPlayer,
-
włączysz obsługę niezbędnych plików cookies.
REGULAMIN
-
Ten Regulamin obowiązuje od 04.11.2024 .
-
Zmienię ten Regulamin z ważnych przyczyn, czyli m.in., jeśli zmieni się prawo lub zakres mojej działalności.
-
Zmieniony Regulamin obowiązuje po 7 dniach od informacji, którą otrzymasz.
-
Pamiętaj! W zakresie nieuregulowanym w tym Regulaminie, stosuje się przepisy prawa powszechnie obowiązującego, m.in. Kodeks Cywilny.
TWOJE DANE OSOBOWE W SKLEPIE INTERNETOWYM
-
W tej sekcji dowiesz się, gdzie znajdziesz informacje na temat przetwarzania danych osobowych w Sklepie internetowym.
-
Administratorem danych osobowych, które zbieram w Sklepie internetowym jestem ja. Moje dane znajdziesz w pkt. 1 tego Regulaminu.
-
Szczegółowe zasady dotyczące tego jak przetwarzam Twoje dane osobowe, znajdziesz w Polityce prywatności pod adresem: https://klaudiaolas.pl/polityka-prywatnosci/ .
-
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez portale Facebook, Instagram, LinkedIn oraz Google znajdziesz pod linkami
POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ DLA KONSUMENTÓW
-
Ta sekcja dotyczy konsumentów. Dowiesz się z niej jak możemy rozwiązać spór poza sądem.
-
Możesz zwrócić się:
-
do stałego polubownego sądu konsumenckiego przy Inspekcji Handlowej lub
-
do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, lub
-
po bezpłatną pomoc prawną do powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów, lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
-
Więcej szczegółów znajdziesz na:
-
http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php,
-
http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php,
-
http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
-
SŁOWNICZEK
-
Konsument – osoba fizyczna, która zawiera ze mną umowę w ramach Sklepu internetowego. Przedmiot tej Umowy nie wiąże bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
-
Przedsiębiorca na prawach Konsumenta – osoba fizyczna prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą, która zawiera Umowę z innym przedsiębiorcą bezpośrednio związaną z tą działalnością gospodarczą, ale Umowa ta nie posiada dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej ujawnionym w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
-
Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna, która nie jest osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, która korzysta ze Sklepu w ramach działalności gospodarczej, którą prowadzi.
-
Siła wyższa – definiowana jest jako zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia (co obejmuje również nikłe prawdopodobieństwo jego zajścia w danej sytuacji) i niemożliwe do zapobieżenia (nie tyle samemu zjawisku, co jego następstwom) w szczególności pożary, powodzie, trzęsienia ziemi, wybuchy wulkanów, wybuchy epidemii, a także strajki generalne, zamieszki, działania wojenne, akty terrorystyczne, przewroty wojskowe. Również niektóre działania organów władzy państwowej, takie jak blokady granic państwowych czy wprowadzenie zakazów eksportu czy importu.
-
Sklep internetowy – mój sklep internetowy.
-
Umowa zawarta na odległość – Umowa, którą zawieramy w ramach Sklepu internetowego, bez jednoczesnej naszej fizycznej obecności, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość aż do chwili zawarcia umowy włącznie.
-
Regulamin – ten regulamin Sklepu. Dokument, który określa zasady działania Sklepu internetowego.
-
Zamówienie – Twoje oświadczenie woli, które składasz przez Sklep. Zamówienie zmierza bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży.
-
Konto – Twoje konto w Sklepie internetowym. Gromadzę w nim dane, które podasz oraz informacje o Twoich Zamówieniach.
-
Formularz Zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie internetowym, dzięki któremu złożysz Zamówienie. Formularz Zamówienia służy do dookreślenia warunków Umowy, którą zawieramy, w szczególności poprzez dodanie Usługaów do Koszyka oraz wybór sposobu dostawy i płatności.
-
Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie, który umożliwia utworzenie Konta.
-
Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Ciebie Usługay. W Koszyku możesz modyfikowa
-
swoje Zamówienie.
-
Usługa – usługa dostępna w Sklepie internetowym.
-
Umowa – umowa sprzedaży zawierana albo zawarta między Tobą a mną za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też – umowę o świadczenie usług.
Formularz Reklamacji z tytułu niezgodności Usługi z Umową
-
Twoje imię i nazwisko
Twój adres mejlowy
Twój numer telefonu
Informacje o Produkcie
-
Data nabycia Usługi
Data stwierdzenia niezgodności z Umową
Nazwa Usługi
Nr paragonu/faktury
Wartość Usługi
Nr rachunku bankowego
Opis niezgodności z Umową
Twoje żądanie – wybierz jedną z opcji:
doprowadzenie do zgodności z Umową,
obniżenie ceny (proszę zaproponowa
o ile) ________,
składam oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
Data, Twój podpis
Klauzula informacyjna dotycząca reklamacji
-
Ponoszę odpowiedzialność za niezgodność Usługi z Umową. Przez Usługa niezgodny z umową rozumiem również nienależyte świadczenie usług. Patrz pkt 82. i 83. Regulaminu – definicja legalna Usługi.
-
Jeśli Usługa jest niezgodna z Umową, zareklamuj go. Musimy przy tym z sobą współpracowa
-
.
-
Jeśli Usługa jest niezgodny z Umową, możesz ode mnie żąda
-
:
-
doprowadzenia Usługi do zgodności z Umową,
-
wymiany Usługi na nowy lub
-
obniżenia ceny Usługi.
-
-
Możesz też odstąpi
-
od Umowy. Nie możesz odstąpi
-
od Umowy Usługi z powodu niezgodności z Umową, jeśli niezgodność jest nieistotna. Pamiętaj! Zgodnie z prawem domniemywa się, że niezgodność Usługi jest istotna.
Data otrzymania reklamacji |
[wypełniam Ja, Sprzedawca] |
Data rozpatrzenia reklamacji |
[wypełniam Ja, Sprzedawca] |
Osoba rozpatrująca reklamację |
[wypełniam Ja, Sprzedawca] |
Powody decyzji dotyczącej reklamacji |
|
Dalsze postępowanie reklamacyjne |
[wypełniam Ja, Sprzedawca] |
OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ
Oświadczam, że odstępuję od Umowy, którą zawarliśmy przez Sklep internetowy w zakresie Usług, które wskazuję w tabeli poniżej.
-
lp.
nazwa Usługi
ilość
data zawarcia Umowy
Podstawa prawna: art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r. poz. 827)
Data, Twój podpis
Klauzula informacyjna dotycząca odstąpienia od Umowy zawartej na odległość
-
Jeśli jesteś Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach Konsumenta możesz odstąpi
-
od Umowy, którą zawarliśmy przez mój Sklep internetowy. Masz na to 14 dni od zawarcia Umowy. Nie musisz podawa
-
przyczyny.
-
Należne Ci płatności zwrócę na Twoje konto w ciągu 14 dni od złożenia Oświadczenia.