REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

Z tego dokumentu dowiesz się, jakie zasady obowiązują w moim Sklepie internetowym. W szczególności dowiesz się jak korzysta

ze Sklepu internetowego, kiedy zawieramy Umowę i jakie są moje i Twoje obowiązki z tym związane. Dalej nazywamy go Regulaminem. Regulamin jest jednocześnie regulaminem sprzedaży oraz regulaminem usług elektronicznych.

Pojęcia, które mają specjalne znaczenie, wyjaśniam w tekście Regulaminu oraz w Słowniczku. Wyróżniam je Dużą Literą. Słowniczek znajdziesz na końcu Regulaminu.

MÓJ SKLEP INTERNETOWY

  1. Moje dane jako przedsiębiorcy i właściciela tego Sklepu internetowego znajdziesz poniżej:

firma Klaudia Olas

adres ul. Dolna 43a/12 97-500 Radomsko

nip 7722318407

Kontakt

W sprawach związanych ze Sklepem internetowym kontaktuj się ze mną:

telefoniczne w godzinach 08:00 – 16:00 lub

mejlowo kontakt@klaudiaolas.pl

 

  1. Z asortymentem Sklepu internetowego zapoznasz się bez Konta.

  2. Jeśli kupujesz Usługę:

  1. załóż Konto w moim Sklepie internetowym lub

  2. nie zakładaj Konta, ale w Formularzu Zamówienia podaj dane, których potrzebuję do jego realizacji.

  1. Zasady dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych, również w związku z tym, że pozyskuję od Ciebie dane osobowe przez moje profile firmowe znajdziesz w Polityce Prywatności.

  2. Oświadczam, że wszystkie opinie o Usługach w moim Sklepie internetowym oraz na moich profilach firmowych są opiniami moich Klientów, którzy kupili Usługę.

 

 

KONTO

  1. Konto w Sklepie . Na Koncie będę przechowywać Twoje dane jako klienta Sklepu internetowego oraz historię Twoich Zamówień.

  2. Konto założysz w następujący sposób:

  1. Wypełnij Formularz Rejestracji. Podaj swoje dane: imię i nazwisko, adres zamieszkania, adres mejlowy i kraj.

  2. Ustal hasło.

  3. Następnie otrzymasz mejla, w którym znajdziesz dalsze instrukcje.

  1. Do konta logujesz się przy użyciu adresu mejlowego oraz hasła.

  2. Konto możesz usunąć w każdej chwili. Wyślij do mnie mejla z taką prośbą.

Nie:

  1. musisz podawać przyczyny,

  2. poniesiesz za to żadnych opłat.

ZAMÓWIENIE

  1. Jeśli chcesz kupić Usługę w moim Sklepie internetowym, złóż Zamówienie.

  2. Jeśli wybierzesz opcję:

  1. z Kontem, zaloguj się na nie. Użyj do tego adresu mejlowego oraz hasła. Następnie wypełnij Formularz Zamówienia i zaakceptuj Regulamin Sklepu internetowego.

  2. bez Konta, wypełnij Formularz Zamówienia, tj. podaj dane, których potrzebuję do realizacji Twojego Zamówienia bez Konta. Są to: imię i nazwisko, adres zamieszkania, adres mejlowy, kraj, dane do faktury.

  1. Jeśli  Zaakceptuj Regulamin Sklepu internetowego. Potwierdź Zamówienie. Zrobisz to, jeśli klikniesz w link, który otrzymasz ode mnie na mejla.

  2. W momencie, gdy akceptujesz Regulamin, zawieramy Umowę. Jest to umowa, którą zawieramy:

  1. na odległość,

  2. w języku polskim.

  1. Ceny Usług podane są w polskich złotych i są cenami brutto.

  2. Zastrzegam sobie prawo do zmiany cen Usług w Sklepie internetowym. Jednak zmiany te nie mają wpływu na wartość Zamówienia przed datą tej zmiany.

  3. Za Zamówienie zapłać:

    1. gotówką,

    2. przelewem bankowym. Dane do przelewu znajdziesz w mejlu, który otrzymasz po tym jak złożysz Zamówienie.

  4. Jeśli wybierzesz przelew bankowy, zapłać za Zamówienie w ciągu 24h od Zamówienia.

  5. Jeśli organizuję promocje, ich warunki każdorazowo określam w regulaminach promocji, a następnie publikuję w Sklepie internetowym. Co do zasady promocje nie łączą się, chyba że tak ustalę w regulaminie promocji.

  6. Nie dostosowuję cen w oparciu o zautomatyzowane podejmowanie decyzji.

  7. Wyrażasz zgodę na faktury w formie elektronicznej. Prześlę je na adres mejlowy, który podasz przy składaniu Zamówienia.

NIEZGODNOŚĆ USŁUGI Z UMOWĄ. REKLAMACJA

  1. W tej sekcji dowiesz się, jakie są granice mojej odpowiedzialności i co możesz zrobić, jeśli Usługa jest niezgodna z Umową.

  2. Ponoszę odpowiedzialność za niezgodność Usługi z Umową.

  3. Jeśli Usługa jest niezgodna z Umową, zareklamuj ją. Musimy przy tym z sobą współpracować.

  4. Jeśli Usługa jest niezgodna z Umową, możesz ode mnie żądać:

  1. doprowadzenia Usługi do zgodności z Umową lub

  2. obniżenia ceny Usługi.

  1. Możesz też odstąpić od Umowy. Nie możesz odstąpić od Umowy z powodu niezgodności z Umową, jeśli niezgodność jest nieistotna.

  2. Moja odpowiedzialność za to, że Usługa jest niezgodna z Umową trwa 2 lata od dnia, w którym zawrzemy Umowę.

  3. Reklamację zgłoś mejlem lub listem poleconym. Dane adresowe znajdziesz w pkt. 1 tego Regulaminu.

  4. Wzór reklamacji znajdziesz na końcu Regulaminu.

  5. Odpowiem na Twoją reklamację niezwłocznie, ale mam na to 14 dni od dnia, który następuje po dniu, w którym ją prześlesz.

ODSTĄPIENIE OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ

  1. W tej sekcji wyjaśniam czym jest prawo odstąpienia od Umowy zawartej na odległość i jak możesz je zrealizować.

  2. Jeśli w moim Sklepie internetowym kupisz Usługę, od tej Umowy możesz odstąpić. Nie musisz podawać powodu. Masz na to 14 dni od Zamówienia.

  3. Jeśli chcesz odstąpić od Umowy, wyślij do mnie oświadczenie. Zrób to mejlem lub za pośrednictwem poczty. Dane do kontaktu znajdziesz w pkt. 1.

  4. Wzór odstąpienia od Umowy znajdziesz na końcu tego Regulaminu. Potwierdzenie tego, że doszło do mnie Twoje oświadczenie o odstąpieniu od Umowy, wyślę Ci niezwłocznie. Użyję do tego adresu mejlowego, który wskażesz w Zamówieniu.

  5. Jeśli odstąpisz od Umowy, prawo traktuje tę Umowę tak, jakby nigdy nie istniała. Oznacza to, że muszę zwrócić Ci pieniądze. Mam na to 14 dni od dnia, w którym otrzymam Twoje oświadczenie.

POSTANOWIENIA RÓŻNE

  1. Funkcjonalność mojego Sklepu internetowego oparta jest na elektronicznych usługach Sklepu. Są to:

  1. Katalog Usług, dzięki której możesz przeglądać ofertę mojego Sklepu Internetowego,

  2. Formularz kontaktowy, dzięki której możesz skontaktować się ze mną w sprawach Sklepu internetowego,

  3. Formularz Zamówienia, dzięki której złożysz Zamówienie na Usługę,

  4. Konto, dzięki której możesz założysz konto w moim Sklepie internetowym. Na Koncie będę przechowywać Twoje dane jako Klienta oraz historię Twoich Zamówień,

Dalej nazywamy je Elektronicznymi usługami Sklepu.

  1. Z Elektronicznych usług Sklepu korzystasz bezpłatnieć

  2. Elektroniczne usługi Sklepu świadczę przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Nie wykluczam jednak możliwości czasowego zawieszenia dostępności lub pełnej funkcjonalności stron internetowych, w szczególności, gdy prowadzę prace techniczne.

  3. Nie odpowiadam za zakłócenia w funkcjonowaniu Sklepu:

  1. które powstaną w wyniku siły wyższej lub niezgodnego z prawem działania osób trzecich lub

  2. jeśli Twoje urządzenie końcowe nie spełnia wymagań technicznych. Patrz pkt 41. Regulaminu.

  1. Elektroniczne usługi Sklepu zareklamujesz mejlem na dane kontaktowe podane w pkt. 1. Regulaminu. W Reklamacji podaj swoje imię i nazwisko, adres do kontaktu oraz rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości. Na Twoją reklamację odpowiem w ciągu 14 dni.

WYMAGANIA TECHNICZNE

  1. Sklep internetowy działa prawidłowo, jeśli:

  1. Twoje urządzenie końcowe ma dostęp do sieci internetowej,

  2. zainstalujesz przeglądarkę internetową,

  3. masz aktywne konto mejlowe,

  4. zainstalujesz FlashPlayer,

  5. włączysz obsługę niezbędnych plików cookies.

REGULAMIN

  1. Ten Regulamin obowiązuje od 04.11.2024 .

  2. Zmienię ten Regulamin z ważnych przyczyn, czyli m.in., jeśli zmieni się prawo lub zakres mojej działalności.

  3. Zmieniony Regulamin obowiązuje po 7 dniach od informacji, którą otrzymasz.

  4. Pamiętaj! W zakresie nieuregulowanym w tym Regulaminie, stosuje się przepisy prawa powszechnie obowiązującego, m.in. Kodeks Cywilny.

TWOJE DANE OSOBOWE W SKLEPIE INTERNETOWYM

  1. W tej sekcji dowiesz się, gdzie znajdziesz informacje na temat przetwarzania danych osobowych w Sklepie internetowym.

  2. Administratorem danych osobowych, które zbieram w Sklepie internetowym jestem ja. Moje dane znajdziesz w pkt. 1 tego Regulaminu.

  3. Szczegółowe zasady dotyczące tego jak przetwarzam Twoje dane osobowe, znajdziesz w Polityce prywatności pod adresem: https://klaudiaolas.pl/polityka-prywatnosci/ .

  4. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez portale Facebook, Instagram, LinkedIn oraz Google znajdziesz pod linkami

POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ DLA KONSUMENTÓW

  1. Ta sekcja dotyczy konsumentów. Dowiesz się z niej jak możemy rozwiązać spór poza sądem.

  2. Możesz zwrócić się:

  1. do stałego polubownego sądu konsumenckiego przy Inspekcji Handlowej lub

  2. do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, lub

  3. po bezpłatną pomoc prawną do powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów, lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

  1. Więcej szczegółów znajdziesz na:

  • http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php,

  • http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php,

  • http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

  1. SŁOWNICZEK

  1. Konsument – osoba fizyczna, która zawiera ze mną umowę w ramach Sklepu internetowego. Przedmiot tej Umowy nie wiąże bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

  2. Przedsiębiorca na prawach Konsumenta – osoba fizyczna prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą, która zawiera Umowę z innym przedsiębiorcą bezpośrednio związaną z tą działalnością gospodarczą, ale Umowa ta nie posiada dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej ujawnionym w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

  3. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna, która nie jest osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, która korzysta ze Sklepu w ramach działalności gospodarczej, którą prowadzi.

  4. Siła wyższa – definiowana jest jako zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia (co obejmuje również nikłe prawdopodobieństwo jego zajścia w danej sytuacji) i niemożliwe do zapobieżenia (nie tyle samemu zjawisku, co jego następstwom) w szczególności pożary, powodzie, trzęsienia ziemi, wybuchy wulkanów, wybuchy epidemii, a także strajki generalne, zamieszki, działania wojenne, akty terrorystyczne, przewroty wojskowe. Również niektóre działania organów władzy państwowej, takie jak blokady granic państwowych czy wprowadzenie zakazów eksportu czy importu.

  5. Sklep internetowy – mój sklep internetowy.

  6. Umowa zawarta na odległość – Umowa, którą zawieramy w ramach Sklepu internetowego, bez jednoczesnej naszej fizycznej obecności, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość aż do chwili zawarcia umowy włącznie.

  7. Regulamin – ten regulamin Sklepu. Dokument, który określa zasady działania Sklepu internetowego.

  8. Zamówienie – Twoje oświadczenie woli, które składasz przez Sklep. Zamówienie zmierza bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży.

  9. Konto – Twoje konto w Sklepie internetowym. Gromadzę w nim dane, które podasz oraz informacje o Twoich Zamówieniach.

  10. Formularz Zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie internetowym, dzięki któremu złożysz Zamówienie. Formularz Zamówienia służy do dookreślenia warunków Umowy, którą zawieramy, w szczególności poprzez dodanie Usługaów do Koszyka oraz wybór sposobu dostawy i płatności.

  11. Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie, który umożliwia utworzenie Konta.

  12. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Ciebie Usługay. W Koszyku możesz modyfikowa

  13. swoje Zamówienie.

  14. Usługa – usługa dostępna w Sklepie internetowym.

  15. Umowa – umowa sprzedaży zawierana albo zawarta między Tobą a mną za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też umowęświadczenie usług.

Formularz Reklamacji z tytułu niezgodności Usługi z Umową

Twoje imię i nazwisko

Twój adres mejlowy

Twój numer telefonu

Informacje o Produkcie

Data nabycia Usługi

 

Data stwierdzenia niezgodności z Umową

 

Nazwa Usługi

 

Nr paragonu/faktury

 

Wartość Usługi

 

Nr rachunku bankowego

 

Opis niezgodności z Umową

 
   
 
 

Twoje żądanie – wybierz jedną z opcji:

doprowadzenie do zgodności z Umową,

obniżenie ceny (proszę zaproponowa

o ile) ________,

składam oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.

Data, Twój podpis

Klauzula informacyjna dotycząca reklamacji

  1. Ponoszę odpowiedzialność za niezgodność Usługi z Umową. Przez Usługa niezgodny z umową rozumiem również nienależyte świadczenie usług. Patrz pkt 82. i 83. Regulaminu – definicja legalna Usługi.

  2. Jeśli Usługa jest niezgodna z Umową, zareklamuj go. Musimy przy tym z sobą współpracowa

  3. .

  4. Jeśli Usługa jest niezgodny z Umową, możesz ode mnie żąda

  5. :

    1. doprowadzenia Usługi do zgodności z Umową,

    2. wymiany Usługi na nowy lub

    3. obniżenia ceny Usługi.

  6. Możesz też odstąpi

  7. od Umowy. Nie możesz odstąpi

  8. od Umowy Usługi z powodu niezgodności z Umową, jeśli niezgodność jest nieistotna. Pamiętaj! Zgodnie z prawem domniemywa się, że niezgodność Usługi jest istotna.

Data otrzymania reklamacji

[wypełniam Ja, Sprzedawca]

Data rozpatrzenia reklamacji

[wypełniam Ja, Sprzedawca]

Osoba rozpatrująca reklamację

[wypełniam Ja, Sprzedawca]

Powody decyzji dotyczącej reklamacji

 
 
 
 

Dalsze postępowanie reklamacyjne

[wypełniam Ja, Sprzedawca]

OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ

Oświadczam, że odstępuję od Umowy, którą zawarliśmy przez Sklep internetowy w zakresie Usług, które wskazuję w tabeli poniżej.

lp.

nazwa Usługi

ilość

data zawarcia Umowy

       
       
       

Podstawa prawna: art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r. poz. 827)

Data, Twój podpis

Klauzula informacyjna dotycząca odstąpienia od Umowy zawartej na odległość

  1. Jeśli jesteś Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach Konsumenta możesz odstąpi

  2. od Umowy, którą zawarliśmy przez mój Sklep internetowy. Masz na to 14 dni od zawarcia Umowy. Nie musisz podawa

  3. przyczyny.

  4. Należne Ci płatności zwrócę na Twoje konto w ciągu 14 dni od złożenia Oświadczenia.